Marka Hikayemiz
Bloomsbury, zarif, işlevsel ve özenle bir araya getirilmiş tasarımlar ile en yüksek kaliteyi sunma prensipleri üzerine kurulmuş bir Türk markasıdır. İstanbul merkezli, çabasız şıklığı benimseyen yaşam tarzına hitap eden erişilebilir lüks çanta ve aksesuar markası olarak 2018 yılında kurucumuz Gizem Yalçın Akan tarafından Londra'da Istituto Marangoni'de Moda ve Lüks Marka Yönetimi alanında master yaparken markamızın temel taşları atılmıştır. Bloomsbury ismini markanın doğduğu yer olan Londra'nın Bloomsbury semtinden esinlenerek almıştır.
Markamızın kuruluş amacı, üst düzey kalitede deri ve el işçiliği ile üretilen ve aynı zamanda erişilebilir lüks kategorisinde modern, fonksiyonel ve şık tasarımlar ile hedef kitlemize yaşam tarzlarını yansıtan marka imajı ile hitap edebilmektir. Tasarımlarımızda şıklık ve kaliteden ödün vermeden, kadınların hayatını kolaylaştırmayı hedefleyen profesyonellik ve zanaatkarlık gerektiren kalite ve işçiliği her zaman ön planda tutuyoruz.Markamız Bloomsbury kaliteden ödün vermeme yelpazesinde sürdürülebilir iş modelini de benimsemektedir. Slow fashion yaklaşımımız ile kaliteli, zamansız ve uzun süre kullanılabilen parçaları zamana yayarak üretiyoruz. Böylece çevre dostu bir yaklaşım ile daha az atık ve daha az tüketim fikrini benimsiyor ve dolaylı olarak müşterilerimize de bu yaşam tarzını sunuyoruz. Sınırlı sayıda (limited edition) üretilen ürünlerimiz ile de çevre dostu bir yaklaşımla üretim planımıza sürdürülebilirliği entegre etmiş bulunuyoruz. Yerli üretim sayesinde ürün ulaşımında oluşan karbon salınımını minimuma indiriyor, fonksiyonel ve yüksek kaliteli tasarımlarla çok sayıda ürünü tek bir üründe birleştiriyor, böylece sürdürülebilirlik zincirimize müşterilerimizi de dahil ediyoruz.
Vizyonumuz, Bloomsbury markamızın tüm potansiyelini ortaya çıkararak Türkiye'de ve dünyada deri sektöründe farklılık yaratan, fonksiyonelliği ve kalitesi ile öne çıkan ve global pazarda ülkemizi başarı ile temsil eden Türk markalarından biri olmaktır.